SOCIAL MEDIA
Daria Rybicka - dietoporady | zdrowy deser – czekoladowy mus
37
post-template-default,single,single-post,postid-37,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,side_menu_slide_from_right,qode-content-sidebar-responsive,transparent_content,columns-3,qode-theme-ver-13.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

zdrowy deser – czekoladowy mus

 

Mam dla Ciebie deser, który możesz jeść bezkarnie.Czekoladowy budyń z kaszy jaglanej z dodatkiem sezonowych owoców.

Budyń to jedno z moich wspomnień z dzieciństwa dlatego uwielbiam ten przepis. Do tego czekoladowy smak i dodatek owoców powoduje, że jest to ostatnio jeden z naszych śniadaniowych faworytów.

Mus jest obłędny i prosty w przygotowaniu!

Jest zdrowy i naprawdę pyszny. Zwykle wykorzystuję go na śniadanie, ale możesz go podać jako deser.

Do przygotowania musu możesz wykorzystać wcześniej ugotowaną kaszę np. taką, która została Ci z dnia poprzedniego. Można przygotować również większą ilość i następnego dnia rano odgrzać budyń (bardzo go lubię w wersji na ciepło). Dla odmiany zmień owoce.

Polecam mamom – zaproponuj na śniadanie swojemu dziecku. Jeśli będzie potrzeba możesz go dosłodzić i podać z ulubionym owocem dziecka (często dzieciom smakuje w połączeniu z bananem i truskawkami).

Poniżej dzielę się z Wami przepisem, który najczęściej wykorzystuję.

Zachęcam jednak do kombinowania z dodatkami. Baw się smakami. Zamiast mleka kokosowego dodaj inne mleko roślinne, zamiast kakao karob i do tego różne owoce.

Świetnie smakuje również z dodatkiem mleka roślinnego (np. migdałowe zamiast kokosowego) i dodatkiem suszonej śliwki oraz orzechów. Na wierzch dowolne owoce.

 

Jak Wam się podoba?

Dajcie znać z jakimi dodatkami najbardziej Wam smakuje

 

No Comments

Post A Comment